- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان اعتبار برای شهرداری فیروزان نهاوند جذب شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در سومین جلسه ستاد نماز جمعه شهر فیروزان، اظهار کرد:همدلی و هم نوایی ایجاد شده در سالهای اخیر در شهرستان نهاوند و فیروزان، باعث سازندگی و توسعه ی منطقه شده و بارقه های امید در دل مردم ایجاد شده است.

بهرام نیا گفت: بعضا حواشی و سیاسی کاری ها باعث عدم توجه مسئولین به مردم شهرستان شده بود که نتیجه ی آن عقب افتادگی و عدم توسعه ی شهرستان بود.

وی افزود: ۵۵ کیلومتر راه نهاوند، فیروزان به سه راهی کنگاور در ردیف پروژه ی ملی قرار گرفت و هم اکنون در حال احداث و تجهیز کارگاه و آغاز فاز دوم عملیات تعریض هستیم.

نماینده مردم نهاوند بیان کرد: تحقق مطالبه ی چهار دهه ی مردم علی الخصوص کشاورزان از مسئولین برای ساخت کارخانه ی قند و شکر، بهره مندی مردم منطقه خزل از ایستگاه قطار، ساماندهی و اتمام بهسازی جمعا ۵۱ روستای بخش خزل و جذب اعتبار و احداث درمانگاه ۱۱ تخت خوابه ی شهر فیروزان از مهمترین اقدامات اساسی در بخش خزل طی دو ساتل گذشته است.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه پیست دو میدانی و زمین چمن فیروزان سال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: در اعتبارات سال آینده جهت مسجد جامع(مصلی فیروزان)سعی میشود مبلغ حدود ۱ میلیارد ریال اختصاص داده شود.