- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

همه نامزدهای انتخاباتی مجلس محترم هستند، طرفداران تخریب نکنند

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: همه کسانی که وراد این عرصه می شوند محترمند لذا طرفداران کاندیداها نباید مطالبی را در رابطه با رقبا عنوان نمایند که به آن یقین ندارند و به طرفداران کاندیداها توصیه می کنم از تخریب رقبا پرهیز کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسغلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در مصلی نماز جمعه این شهرستان افزود: مردم در انتخابات دو وظیفه مهم دارند یکی حضور حداکثری و دیگری مطالعه و تحقیق کردن در رابطه با کاندیداها یی که وارد عرصه انتخابات شده اند .
وی با بیان اینکه باید در انتخابمان دقت نظر داشته باشیم گفت: اگر کاندیدایی که انتخاب می کنیم خوب عمل کند ما در اجر او سهیم هستیم و اگر عملکرد خوبی نداشته باشد ما در قصور او نیز سهم داریم لذا باید مواظب انتخابمان باشیم .
وی با توصیه به طرفداران کاندیداها در زمینه پرهیز از تخریب رقبا گفت: همه کسانی که وراد این عرصه می شوند محترمند لذا طرفداران کاندیداها نباید مطالبی را در رابطه با رقبا عنوان نمایند که به آن یقین ندارند .
امام جمعه نهاوند گفت: خیلی خسارت است که ما و شماها چه به عنوان طرفدار و چه به عنوان مسئول خلافی مرتکب شویم که نفعش به دیگران برسد و فقط از آن ضرر و زیان معنوی عاید ما شود.
وی گفت: در روزهای آینده تنور انتخابات گرمتر می شود و لذا باید مواظب باشیم تا به مطلبی یقین پیدا نکرده ایم آن را برای کسی نقل نکنیم و علیه دیگران حرف های بی اساس نزنیم.
امام جمعه نهاوند با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت:جمهوری اسلامی امروز منادی وحدت نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه بشریت است و لذا همواره در صدد ایجاد وحدت بین جهان بشریت و به ویژه مسلمانان است .
مغیثی  گفت: مسلمانان مشترکان زیادی برای وحدت دارند و لذا اختلافات امروز مسلمانان همه عامل سیاسی دارد که کار دشمنان اسلام است .
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هفته بلایای طبیعی گفت: بلایای طبیعی همه نتیجه کم توجهی مردم به طبیعت است و باید با اقدام های پیشگیرانه از تخریب طبیعت جلوگیری کرد.

telegram-channel [1]