جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1600

صدای نهاوند:

سید محمد امین موسوی پس ازثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوند در اولین مصاحبه رسمی خود با پایگاه خبری صدا نهاوند گفت: فکر می کنم با توجه به پیوند عاطفی و اعتقادی و مبارزاتی که میان دکتر روحانی و شخص شهید آیت الله محمد علی حیدری نهاوندی، بر قرار بوده؛  نامزدی من در انتخابات نهاوند فرصت خوبی  برای توسعه و پیشرفت این شهرستان باشد.

موسوی گفت:دکتر روحانی  پیش از انقلاب در نهاوند سخنرانی داشتند و خاطرات زیادی از بیت شهید حیدری و همراهی ایشان دارند. که این ظرفیت بالایی برای من می باشد.

وی در گفتگوبا صدای نهاوند در پاسخ به اینکه متعلق به کدام جریان سیاسی است؛ اعلام داشت؛ همان طور که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ ریاست کمیته حقوقی ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و بعد از آن در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲، ریاست کمیته حقوقی ستاد دکتر حسن روحانی را به عهده داشتم؛ معتقد به جریان اعتدال و عقلانیت و پرهیز از افراط و تندروی های سیاسی می باشم و این به این معنی نیست که همواره تابع و دنباله رو افراد مطرح جریان اعتدال خواهم بود؛ من یک حقوقدان هستم و اعتدال و عقلانیت را در اجرای قانون اساسی می بینم و همواره جریان اعتدال را در خط قانون اساسی دیدم اما فی نفسه با هیچ جریانی عقد اخوت ندارم.

سید محمد امین موسوی در پاسخ به سوال صدای نهاوند مبنی بر اینکه آیا ممکن است که به نفع شخص خاصی کناره گیری نمایید؛ گفت؛ جریان اعتدال و توسعه، همواره غایت گرا بوده و اگر شخصی بتواند بهتر عمل کند؛ کناره گیری به نفع ایشان امر معقول و شایسته خواهد بود.

موسوی ادامه داد: هم اکنون مسئول شرق تهران مجمع مشورتی توسعه استان تهران هستم. این مجمع بازوی مشورتی دولت اعتدال و توسعه در استان تهران می باشد. همچنین همزمان با ثبت نام درانتخابات، فعالیت رسمی بنیاد شهید حیدری در بیت آیت الله محمد ولی حیدری را آغاز می کنم.

وی تأکید داشت که تقارن فعالیت بنیاد شهید حیدری، جدای از فعالیت های انتخاباتی است و فعالیت انتخاباتی خود را مطابق قانون انتخابات آغاز خواهد کرد.

موسوی اعلام داشت که بنیاد شهید حیدری به منظور ترویج آثار و معرفی شخصیت شهید آیت الله حیدری تأسیس شده و سایت بنیاد تا چند روز آینده شروع به فعالیت می نماید که در  این سایت اساسنامه و اهداف بنیاد مشروحاً توضیح داده می شود. از جمله اهداف بنیاد؛ تأسیس خیره شهید حیدری در نهاوند می باشد.

خواهر زاده شهید حیدریدر پاسخ به سوال صدای نهاوند مبنی بر اینکه شعار انتخاباتی شما چیست؛ عنوان داشت که شعار ما، قانون گرایی است. من یک حقوقدان هستم و نمی توانم خارج از اختیارات قانونی مجلس، شعار و وعده ای بدهم. مجلس قانونگذاری، حدود اختیاراتش مشخص است و نماینده، وکیل مردم نهاوند خواهد بود. 

وی ادامه داد: در امور بودجه و عمران، قاضی و کسی که حکم اجرایی، دست اوست، قواه مجریه است البته این به معنای انفعال نیست و مجلس توان سوال و استیضاح عملکرد بد دولت را دارد. اما نماینده با توجه به نیاز ها، چانه زنی می کند و اصطلاحاً برای بودجه شهر، لابی می کند. 

سید محمد امین موسوی افزود: من فکر می کنم با توجه به پیوند عاطفی و اعتقادی و مبارزاتی که میان دکتر روحانی و شخص شهید آیت ا… محمد علی حیدری نهاوندی، بر قرار بوده؛ فرصت خوبی می باشد. دکتر روحانی در نهاوند سخنرانی جنجالی پیش از انقلاب داشتند و خاطرات زیادی در بیت شهید حیدری و همراه ایشان دارند. این یک ظرفیت بالایی است. مخصوصاً وجود دکتر سنایی در دولت تدبیر و امید و نفوذ ایشان. همه این ها می تواند در جذب بودجه بیشتر برای عمران و آبادانی نهاوند موثر باشد. شعار ما، عملکرد اعتدالی ما خواهد بود و شعار خاصی ندارم.

سید محمد امین موسوی متولد ۱۳۶۴، نوه آیت الله محمد ولی حیدری و فرزند حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسین موسوی می باشد که ریاست دادگاه انقلاب ایلام، ملایر در دوران جنگ بر عهده داشته و قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری می باشد و هم اکنون نیز ریاست موسسه فرهنگی راه اهل بیت (ع) را بر عهده دارد.telegram-channel

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. امیررضا گفت:

    از حضور ایشان بسیار خرسندیم به امید موفقیت ایشان ….

  2. امیررضا گفت:

    امیدواریم ایشان که جوانی بسیار لایق و فعال و از چنان خانواده با اصالت و ریشه داری میباشند پیروز انتخابات شوند وبا درایت و پشتوانه غنی که دارند موفق شوند چرا که نهاوند واقعا نیازمند حضور چنین اشخاصی است….

  3. سعید گفت:

    به نظرم ایشون لایق‌ترین فرد این دوره هستن، همچین افراد پاکی به درد نهاوند میخوره نه کسی که به خاطر موقعیت خودش چند سال شهر رو بدون نماینده بذاره

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش