جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16012

صدای نهاوند:
پیکر مطهر شهید ستوان‌یکم سعید قاسمی که در سانحه هواپیمای ۷۰۷ ارتش به فیض شهادت نائل آمد صبح امروز در میان استقبال گرم و پرشور مردم انقلابی نهاوند تشییع و در گلزار شهدای باغ بهشت نهاوند به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، پیکر مطهر و آسمانی شهید گرانقدر نیروی هوایی ارتش سعید قاسمی شامگاه دیروز وارد نهاوند شد و صبح امروز با حضور پرشور مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان نهاوند، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان تشییع و خاک‌سپاری شد.

ساعت ۹ صبح امروز مراسم سان و ادای احترام نیروهای نظامی و انتظامی به پیکر مطهر این شهید با حضور مسئولین شهرستان در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد و بعد از مراسم ادای احترام به شهید، مراسم تشییع جنازه شهید از مقابل سپاه ناحیه نهاوند به سمت میدان امام خمینی(ره)  برگزار و امام جمعه نهاوند بر پیکر مطهر این شهید نماز را اقامه کرد.

و بعد از اقامه نماز پیکر مطهر شهید به سمت آرامگاه ابدی‌اش در گلزار شهدای باغ بهشت نهاوند منتقل و در این مکان به خاک سپرده شد.

لازم به ذکر است که شهید داوود ذوالفقاری متولد سال ۱۳۵۵ اهل روستای دره ابراهیم از بخش مرکزی نهاوند و شهید سعید قاسمی متولد سال ۱۳۶۰ اهل روستای “لیلاس” از توابع بخش خزل نهاوند، از شهدای سانحه هوایی ارتش هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش