سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16025

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از خصوصیات بارز یک شهر آرمانی را، حفظ جایگاه و شان بازاریان و متولیان دانست و گفت: رفع نیازهای روزمره مردم یکی از مهمترین اهداف برپایی بازار روز دائم نهاوند است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری عصر شنبه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت احداث بازار روز نهاوند اظهار کرد: مسیر توسعه نهاوند برای دستیابی به شهر آرمانی با همکاری مردم و مسئولین محقق می شود؛ لذا مردم با همکاری همه ارگانها برای دستیابی به شهر آرمانی تلاش کنند. 

ناصری گفت: بی نظمی، عدم رعایت بهداشت مناسب، روابط ضعیف بین مردم و فروشندگان، نامناسب بودن فضای بازار برای رفع نیازهای شهروندان و نبود فضای سبز باعث می شود که شهر دچار هرج و مرج شود. 

وی بیان کرد: هر اقدامی که بتواند در جهت رفاه و آسایش شهروندان از طریق فرمانداری یا  شورای اسلامی و شهرداری نهاوند باشد به طور قطع مورد حمایت مردم قرار خواهد گرفت.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سمت و سوی فعالیت های شهری باید برای رفع مشکلات شهروندان باشد؛ اظهار داشت : باید تردد مردم را در شهر ایده ال، بسیار روان، کم هزینه باشد. 

مراد ناصری گفت: در بازار جدید که روز دوشنبه اول بهمن رسما افتتاح می شود کالاها و خدمات با تخفیف و کیفیت مناسب و با نظارت مستقیم بازرسان اداره صنعت معدن تجارت و مرکز بهداشت و دامپزشکی عرضه خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش