سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16047

صدای نهاوند:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند، گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با توجه به شرایط خاص کشور و نگاه دنیا به ما، باید دستاوردهای نظام و انقلاب به طور شفاف برای مردم و به ویژه نسل جوان بیان شود.

به گزارش صدای نهاوند؛ مهدی جلالوند در پنجمین جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد؛ اظهار کرد: تشریح واقعیت‌های و ابعاد انقلاب بزرگ اسلامی به ویژه جایگاه و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) در این رویداد بزرگ تاریخ ایران، موجب افزایش سطح آگاهی قشر جوان و نوجوان می‌شود. 

جلالوند گفت: مسئولان باید امسال در طراحی برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر نوآوری داشته به طوریکه با برنامه‌های سنوات قبل تفاوت‌های محسوسی داشته باشد. 

وی در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست عملکرد و خدمات خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم برسانند و از مدیران خواست،اصحاب رسانه در برنامه ریزی ها، بخصوص بزرگداشت ۴۰سالگی انقلاب استفاده بهینه داشته باشید، چرا که استفاده از این ظرفیت در واقع استفاده از ایده و فکر نسلی است که با فکر و اندیشه نوین و پویا همراه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند، گفت: آنچه بیگانگان را ناامید می کند مشارکت مردم است خیلی ها باورشان نمی شد انقلاب اسلامی به چهل سالگی پا بگذارد زیرا دشمنان تمام تلاششان را برای از بین بردن انقلاب بکار بسته بودند ولی به یاری خدا و پشتوانه مردم علیرغم همه بمباران های رسانه ای دشمن کاری از پیش نبرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش