سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16052

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نهاوند:

مسکن مهر خانواده معظم شهدای نهاوند دهه فجر به بهره‌برداری می رسد

صدای نهاوند:
معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند گفت: پروژه ۴۲ واحدی مسکن مهر خانواده معظم شهدای نهاوند در حال انجام اقدامات پایانی محوطه‌سازی است که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ولی اله سیاوش ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند با توجه به شرایط ویژه‌ای که دارد، در بحث مساکن مهر عملکرد مطلوبی داشته به نحوی که در حال حاضر بیشتر پروژه‌های مسکن مهر شهرستان در حال استفاده و بهره‌برداری هستند.

سیاوش با اشاره به وجود مغایرت‌ها در ثبت اسناد و نظام‌مهندسی گفت: راه و شهرسازی در حوزه ماده‌های ۳۴ و ۳۵ نسبت به طرح تفصیلی توجه داشته باشد تا این مغایرت‌ها که موجب به تعویق افتادن جشن به اتمام رسیدن پروژه‌ای مسکن مهر می‌شود حل شود.

وی گفت: مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر گیان، فیروزان و برزول نیازمند تعیین تکلیف شدن است چراکه حقوق بیت‌المال در این زمینه تضییع شده است.

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند با اعلام اینکه در حال حاضر از ۴ هزار واحد مسکن مهر شهرستان نهاوند ۹۹ درصد تحویل متقاضیان شده است، گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند ازلحاظ پیشرفت فیزیکی مسکن‌های مهر در استان دارای رتبه برتر است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش