- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهرداری و شورای شهر نهاوند مشکل ساماندهی تاکسی‌های و دست‌فروشان را حل کند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولین شهرستان نهاوند برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ای برای خدمت‌گزاری به مردم است امروز همه ما در ۴۰ سالگی انقلاب باید در جمع مردم حضور پیدا کنیم و دغدغه‌های به‌حق مردم را بشویم و در راستای رفع کمبودها و مسائل موجود تلاش کنیم.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه نمایش دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در ایام دهه فجر در قالب نمایشگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید مردم قرار می‌گیرد، گفت: همه روسای ادارات شهرستان موظف هستند در راستای حوزه کاری خود هر آنچه را انجام‌شده است را خارج از بزرگ‌نمایی برای مردم مطرح کنند و اگر جایی هم کمبود و کاستی وجود داشتد از مردم عذرخواهی کنند.

ناصری با تأکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی، گفت: برای اجرای هرگونه اقدام و کاری در بخش‌های مختلف اول باید اقدام فرهنگی صورت بگیرد.

وی با اشاره به مشکل ساماندهی تاکسی‌های شهر و دست‌فروشان سطح شهر، گفت:این دو موضوع مهم باید توسط شورای شهر و شهردار آسیب‌شناسی و برای حل آن راهکار ارائه دهند.

فرماندار نهاوند در پایان از اعلام آمادگی فرمانداری نهاوند در راستای اجرای کلاس‌های درس اخلاق و تکریم ارباب‌رجوع برای مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: مردم ولی‌نعمت مسئولین هستند لذا باید در راستای تکریم ارباب‌رجوع توجه ویژه داشت.