جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16092

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: اولویت امروز مقابله با جنگ اقتصادی و مفاسد اقتصادی است که همه مسئولین و سران قوا بر آن تاکید دارند.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه نهاوند در مصلی نمازجمعه گفت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان فرمودند که ممکن است دشمن در سال آینده فتنه ای تدارک دیده باشد پس باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی یا نفهمیدند و یا اینکه ماموریت دارند و می گویند کدام فتنه چراکه ما چیزی نمی بینیم، گفت: همیشه باید مراقب بود چراکه دشمن همواره در صدد توطئه و برنامه علیه اسلام و مسلمین است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به ۴۰ حادثه از اوایل انقلاب اسلامی ایران تا کنون، گفت: دشمنان در این مدت بیش از ۴۰ توطئه و فتنه برای مردم و جمهوری اسلامی ایران درست کرده اند اما خوشبختانه فتنه ها با بصیرت و آگاهی مردم خنثی شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در فتنه ۷۸ تا مرز شکست انقلاب پیش رفتند اما با خواست خداوند نشد و پس از آن ۱۰ سال بعد در فتنه ۸۸ تا حدی پیش رفتند که به هم تبریک هم می گفتند، گفت: یقین بدانید دشمن بیکار ننشسته و بر همین اساس باید فتنه ۹۸ را جدی بگیریم.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه اگر تقوا داشته باشیم مکر و توطئه دشمن به ما کاری نمی کند و ضرری نمی زند، گفت: امیدواریم پرچم این انقلاب با دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسد.

وی همچنین با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: امام فرمودند پیروزی انقلاب به برکت اسلام و فریاد الله اکبر مردم بود و همه می دانیم که انقلاب اسلامی از متن دین و با محوریت امام خمینی برخواست لذا امروز هم حفط ارزش های اسلامی این مهم را حفظ می کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ایران استقلال و احساس عزت را به مردم برگرداند، ادامه داد: حرکت علمی کشور نباید کند شود چراکه برای با حرکت علمی ضمن خودکفایی توان دفاعی و هسته ای را بعد از انقلاب پیدا کردیم و اکنون آمریکا به دنبال جلوگیری از پیشرفت علمی ما است و هرچه پیشرفت کنیم خار چشم آنها هستیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش