جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16114

صدای نهاوند:
دادستان نهاوند به همراه رئیس اداره صمت، رئیس اصناف، رئیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرس تعزیرات حکومتی از چهار نمایندگی ایران خودرو و سایپا در شهر نهاوند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدهادی مصطفوی در حاشیه بازدید از سه نمایندگی ایران خودرو و یک نمایندگی شرکت سایپا، اظهار کرد: بازدید از نمایندگی فروش خودرو بنا بر درخواست ها و پیام های مردمی و شکایت تعدادی از مردم به دفتر دادستانی در دستور کار قرار گرفت.

مصطفوی گفت: این بازدیدها با هدف نظارت و ارزیابی نحوه خدمت‎ رسانی و بررسی گلوگاه‌های این حوزه و پیگیری و بررسی مشکلات مردم از جمله نحو ثبت نام، تاخیر در تحویل خودرو در موعد مقرر، قیمت قطعات یدکی، رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش، وضعیت موجودی قطعات یدکی مورد نیاز و میزان عملکرد قانونی نمایندگی های خودرو در شهرستان نهاوند انجام شد.

وی گفت: در این بازدیدها مسائلی پیگیری، مورد بررسی و نظارت قرار گرفت که برای تعدادی از آنها با توجه به مستندات و مدارک در محل تصمیماتی گرفته شد و برای تعدادی از موارد مقرر شد اداره صنعت و معدن و تجارت، اصناف و تعزیرات با تحقیق و بررسی بیشتر نتیجه را اعلام تا برابر قانون برای آنها تصمیم گیری شود که نتیجه آن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش