- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دو رشته جدید به رشته های دانشگاه آزاد نهاوند اضافه شد

دکتر ستار ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مسئولین شهرستان و همچنین حمایت‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نهاوند مجوز جذب دانشجو در دو رشته روانشناسی و میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند صادر شد.

ابراهیمی ادامه داد: دانشجویان علاقمند به این دو رشته تحصیلی می‌توانند با دریافت دفترچه آزمون از سایت www.azmoon.org ضمن دانلود این دفترچه بدون آزمون در این دو رشته برای ترم بهمن ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد همدان وجود داشت، گفت: در ترم بهمن دانشجویان می توانند در رشته‌های روانشناسی و میکروبیولوژی که یکی از تاپ ترین رشته‌های شاخه‌های علوم انسانی و علوم تجربی است بدون آزمون در دانشگاه ازاد نهاوند ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند با پیگیرهای انجام شده دانشجویان دانشگاه آزاد نهاوند می توانند برای اولین بار به‌صورت مستقل در این دو رشته ادامه تحصیل دهند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه  با کمک و حمایت مسئولین شهرستان، استان و سازمان مرکزی به‌ویژه  نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  به دنبال اخذ مجوز تحصیلی مقاطع بالاتر در رشته های مختلف، هستیم گفت: هدف ما این است با کمک همه بزرگان و دلسوزان مجوز ارائه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزد اسلامی نهاوند اخذ کنیم.