مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 1617

صدای نهاوند:

سرپرست شهرداری نهاوند از نصب تمثال شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر نهاوند در محل ورودی شهر میدان ۱۵ خرداد خبر داد و اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا از اولویت‌های مهم دولت است که در حوزه مدیریت شهری با جدیت به آن توجه داریم.

عباس حسنوند در گفتگو با صدای نهاوند اظهار داشت: نصب تمثال مبارک شهدای نهاوند در سطح شهر از خواسته‌های مهم شهروندان است که در سال جاری با اهتمام مجموعه مدیریت شهری و حمایت دستگاه‌های اجرایی شاهد تحقق آن بودیم.
وی ادامه داد: گروه ابوذر متشکل از شش تن از جوانان مبارز در سنین بین ۱۸ تا ۲۳ساله بود که در زمان رژیم پهلوی در شهرستان نهاوند فعالیت خود را شروع کردند ،آنان تجربه فعالیت های سیاسی خود را از شرکت در جلسات مذهبی موجود در این شهر آغاز کردند و سپس به فعالیت های سیاسی که جنبه دفاع از مذهب داشت، روی آوردند.

حسنوند با اشاره به اینکه نام ابوذر برای این گروه از شخصیت و عملکرد ابوذر غفاری از صحابه پیامبر (ص) و نیز با آگاهی از زندگی ساده ایشان انتخاب گردید،خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه تخصصی تمثال مبارک شهدا توسط شورای اسلامی شهر نهاوند،شهرداری و دیگر دستگاههای اجرایی از مسائلی است که سبب اجرای هرچه بهتر این طرح شد.

وی تصریح کرد:فاز اول نصب تمثال شهدای گرانقدر شهر نهاوند در فاز اول برای نخستین بار با تصویب کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای شهر نهاوند با کمک شهرداری عملیات نصب ۱۲۶ تابلو و تمثال مبارک سرداران و شهدای پاسدار از بلوار ورودی میدان امام خمینی (ره) تا مقابل بیمارستان علیمرادیان به مسافت ۱۰۰۰ متر انجام شد.

حسنوند در پایان این اقدام کمیسیون فرهنگی شورای شهر و اعضای شورا که با کمک شهرداری نهاوند انجام شد را نشان از وحدت و همدلی این اعضا در راستای تحقق آرمان‌های بزرگ شهدا و امام شهدا برای آگاهی و شناخت نسل جوان بیان نمود.

telegram-channel

 

?

?

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. همشهری گفت:

    بسمه تعالی
    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از این حرکت زیبا، و اطلاع رسانی همیشگی جنابعالی و همکاران
    جناب آقای صادقی عزیز؛ گروه ابوذر شش نفر بوده اند؛ اما این تمثال، هفت نفر را به تصویر کشیده است.
    خواهشمند است توضیحاتی جهت جلوگیری از ابهام خوانندگان ارائه بفرمائید
    با تشکر

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش