- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بازدید شبانه دادستان نهاوند از بیمارستان آیت الله علیمرادیان

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدهادی مصطفوی شبانه از بخش های مختلف بیمارستان آیت الله علیمرادیان بازدید و با بیماران، همراهان، پزشکان، پرستاران و پرسنل حاضر در بیمارستان گفتگو کردند.

مصطفوی گفت: به دنبال گزارشات مردمی و بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی در راستای صیانت از حقوق عامه مقرر گردید از وضعیت این بیمارستان و نحو ارائه خدمات به مردم بازدید نماییم.

وی افزود: هدف از این بازدید بررسی راهکارهای علمی و عملی به منظور ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم است و به عنوان مدعی‌العموم هیچگونه کم کاری و تخلف و سهل‌انگاری دستگاهها را قبول نمی‌کنم.

دادستان نهاوند با تأکید بر اینکه این بازدید در جهت پیگیری مشکلات درمانی مردم شهرستان صورت گرفته است، گفت: با توجه به مشکلات و امکانات موجود ، خدماتی که در این شرایط به بیماران و شهروندان عزیز ارائه می شود،جای تقدیر و تشکر دارد اما علیرغم اینکه پرسنل بیمارستان تمام سعی و تلاش خود را بکار میگیرند، در دیدار با بیماران و همراهان تعدادی از آنها از کمبود امکانات و خدمات ابراز نارضایتی کردند.

همچنین در این بازدید پاره ای از مشکلات پرسنل زحمت کش و کمبود تجهیزات از جمله کمبود، پزشک متخصص، کمبود و خرابی بعضی دستگاه های آزمایشگاه، نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در خصوص رفع این مشکلات با مدیران علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان مذاکره گردد.

این بازدید که از ساعت ۲۳ و ۱۵  دقیقه آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت از بخش های فعال بیمارستان مانند اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و بخش عمومی مردان و زنان ،پذیرش، سی سی یو، آی سی یو، داروخانه، سوپرمارکت و …. بازدید به عمل آمد و از نزدیک مسائل و مشکلات بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.