- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تجلی عشق و وحدت در منزلگاه چهلم/نهاوند نگین انگشتری غرب کشور به رنگ انقلاب درآمد

به گزارش صدای نهاوند، اینجا نهاوند، مرکز تاریخ و تمدن غرب ایران،شهر گروه ابوذر، شهر ورود اسلام به ایران و دیار مردمانی است که برای اولین بار مجسمه شاه در کشور را سرنگون کردند، اینجا اقیانوس خروشان اراده مردمی است که جهانیان آنها را به شجاعت و استقامت می شناسند و امروز مردم نهاوند به عنوان قطره ای از اقیانوس خروشان ملت ایران نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود پای نظام و انقلاب ایستاده اند و به خون شهدا وفادار خواهند بود.

امروز نهاوند جلوه‌گاه عشق، همدلی و وحدت بود و قطره های بارانی و بلورهای برفی که هدیه خداوند به وفاداری مردم این دیار است، نظاره گر سیل حضور مردمی است که آمده اند طلوع فجر صادق انقلاب را در طلیعه ۴۰ سالگی انقلاب جشن بگیرند.

حضور اقشار مختلف مردم

امروز همه آمده اند، پیر و جوان، زن و مرد، روحانی و بازاری، فرهنگی و ورزشکار، دانشجو و هنرمند تا امروز را برای همیشه در تاریخ پرافتخار نهاوند ثبت کنند و بنویسند که این ملت حتی در اوج سختی های اقتصادی نیز پای انقلاب خود ایستاده و حتی یک قدم از عهدی که بسته، عقب نشینی نخواهد کرد.

مردم نهاوند دیار ۸۵۲ شهید سرافراز در کنار ملت سرافراز ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صحنه آمدند تا بگویند ما مردم ایرانیم؛ عاشقان وطن، آمده ایم تا به مردم دنیا بگوییم هیچ تحریمی ما را از عشق به سرزمین‌مان باز نمی‌دارد.

خیابان های نهاوند با تاریخ و تمدن ۷ هزار ساله امروز تجلی‌گاه حضور مردمی است که همواره تهدید و تحریم را با حضور پاسخ داده‌اند.

آری امروز خیابان های شهرم نهاوند ماندگار در تاریخ به گام های مردمی زینت یافته است که انقلاب و وطنشان را همچون جان عزیز می دارند و غیرتمندتر از آن هستند که بخواهند در برابر دشمن سستی از خود نشان دهند. عزمشان پایدار و بصیرتشان افزون باد.