- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکای جنایتکار بر هیچ اصل و اساسی پایبند نیست

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه، در خطبه های نماز حمعه نهاوند اظهار کرد:ایران اسلامی ۴۰ سال است در این راه شهدایی گران‌قدر از بهترین، مؤمن‌ترین و با اخلاص ترین جوانان خود را هدیه کرده تا این راه ادامه داشته بنابراین دشمن بداند که ملت ایران اسلامی با چنین اقداماتی که توسط گروهک‌های تروریستی انجام می‌شود هیچ‌گاه از مسیری که در پیش دارد برنمی‌گردد.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) به‌عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران همواره همه را به استکبارستیزی فراخوانده چراکه آمریکای جنایتکار بر هیچ اصل و اساسی پایبند نبوده و نیست.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان ایران اسلامی هم‌زمان با آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، گفت: امروز رهبری فرزانه انقلاب اسلامی محورهایی روشن برای ما نمایان کرده تا حول آن قدم برداریم لذا همه ما مسئولین، جوانان و نوجوانان باید در این راه قدم برداریم تا به سر منزل مقصود برسیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به ۶ سرفصل مهم علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: همه ما باید در این راستا هر آنچه در توان داریم به کار گیریم چراکه آبادانی ایران اسلامی امروز بیش از هرزمانی موردتوجه است.

وی افزود: مسئولین دولتی، نمایندگان و همه افرادی که به‌عنوان خادمین مردم هستند باید تلاش کنند تا آنچه بر اساس وظیفه به آن‌ها سپرده‌شده به‌درستی انجام شود.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به حضور باشکوه مردم انقلابی ایران اسلامی و شهرستان نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: اگر امروز آمریکا و گروهک‌های دست‌پرورده آن‌ها دست به اقدامات وحشیانه‌ تروریستی می زنند تنها به خاطر ناکامی آن‌ها درزمینه های سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز با بسیاری از سردی و گرمی‌ها و فراز و نشیب‌ها دسته پنجه نرم کرده‌اند تا ذره ای از خاک مقدس جمهوری اسلامی به دست دشمنان نیفتد لذا امروز هم به تعبیر مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر این اصل استوار و ثابت‌قدم خواهند ماند.