جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16441

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ۲۹ واحد تولیدی در شهرک صنعتی نهاوند وجود دارد که ۱۷ واحد تولیدی آن غیرفعال است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهاوند که با حضور کارشناسان معاونت امور اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات با مسوولان استانی در سال جاری توانستیم چهار واحد تعطیل شده را فعال کنیم و ظرفیت‌های لازم برای فعال کردن بخش‌هایی دیگر از آنها را در سال ۹۸ فراهم کنیم.

ناصری گفت: برای فعال شدن یک واحد صنعتی لازم است که ظرفیت تولیدی را به بالای ۵۰ درصد برسانیم که برای این منظور نیاز است همانند گذشته حمایت‌های لازم از بخش صنعت به عمل آمده و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت ماهانه با حضور مسوولان مربوطه استان در نهاوند تشکیل و مشکلات پیگیری شود.

وی گفت: در حال حاضر ۹۴ واحد صنعتی در نهاوند وجود دارد که از این تعداد ۷۷ واحد آن با حداقل ظرفیت یعنی حدود ۳۰ درصد فعال هستند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: از تعداد ۹۴ واحد موجود ۱۷ واحد صنعتی غیر فعال است که امسال تلاش‌های خوبی برای بازگرداندن آنها به چرخه تولید صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی نهاوند ۲۹ واحد صنعتی وجود دارد افزود: در حال حاضر شهرک صنعتی نهاوند دارای ۲۹ واحد تولیدی است که از این تعداد ۱۲ واحد آن پلمب شده است.

مراد ناصری در این جلسه بابیان اینکه از مجموع ۹۴ واحد تولیدی در شهرستان نهاوند ۷۷ واحد فعال است، گفت: از تعداد کل واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند ۶۰ واحد خارج از محدوده شهرک صنعتی است و ۵ واحد آن‌ها تعطیل است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش