سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16445

صدای نهاوند:
دادستان نهاوند گفت: روابط عمومی فرمانداری نهاوند لیست رسانه های رسمی خبری را جهت اطلاع مردم منتشر کند.

به گزارش صدای نهاوند، سیدهادی مصطفوی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: در حوزه فضای مجازی شبکه های و کانال های خبری مختلفی در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند که از خبرگزاری‌ها و خبرنگاران رسمی که در این حوزه زحمت می کشند و خبرهای صحیح را در اختیار مردم قرار می دهند تشکر می کنیم.
مصطفوی گفت: اما باید توجه داشت که قانون جرایم رایانه ای و قانون مطبوعات هم بر فضای مجازی حاکم هست و افرادی که به صورت غیر قانونی تحت عنوان کانال های خبری فعالیت دارند باید مجوز های لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارگان های مربوطه دریافت کنند.

وی بیان کرد: لیست رسانه های رسمی خبری که در شهرستان مجوز فعالیت دارند در اختیار روابط عمومی فرمانداری قرار گرفته است تا در فضای مجازی، جهت اطلاع مردم منتشر شود و مردم در جریان قرار بگیرند که در شهرستان چه رسانه ها و کانال هایی خبری دارای مجوز فعالیت دارند.

دادستان نهاوند گفت: بعضا کانال های دیگری هستند که در سطح شهرستان اقدام به انتشار خبر می کنند اما مجوز خبری ندارند که افرادی که این کانال ها را مدیریت می کند باید تمام مسئولیت ها و تبعات ناشی از موضوعاتی که در این فضاها منتشر و مورد رصد قرار می‌گیرد را بر عهده بگیرند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش