سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16510

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:

بیشترین جشنواره نوروزگاهی غرب کشور در نهاوند برگزار می‌شود

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری نهاوند گفت: شهرستان نهاوند با برگزاری 8 جشنواره نوروز گاهی و بیش از 100 عنوان برنامه بیشترین برنامه های نوروزی را در غرب کشور برگزار می کند.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، از برگزاری سومین دوره جشنواره «نوروزگاهی» در ایام نوروز ۹۸ در ۸ منطقه شهرستان نهاوندخبر داد. 

جانجان گفت: سومین دوره اﯾﻦ ﺟﺸﻨﻮاره ﻫﻤﭽﻮن ﺳﺎل‌ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ از سوم تا دوازدﻫﻢ ﻓﺮوردﯾﻦ ﻣﺎه در سرابهای گیان، گاماسیاب، فارسبان، ملوسان، گنبد کبود، تپه تاریخی باباقاسم و بام نهاوند ﺑﺮﮔﺰار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷد.

وی تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان نهاوند در قالب شیوه‌های نوین و جذاب یکی از ضرورت‌های گردشگری نهاوند محسوب می‌شود.

جانجان اظهار داشت: این برنامه در قالب برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، شاهنامه‌خوانی، اجرای نمایش و بازی‌های بومی محلی، طبخ آش‌های محلی شهرستان و غیره اجرا خواهد شد.

جانجان افزود: شهرستان نهاوند با دارا بودن ۱۳ چشمه سراب طبیعی بکر و کم ‌نظیر و همچنین وجود ۲۶۴ اثر تاریخی ملموس و غیرملموس در شهرستان آماده استقبال از گردشگران نوروزی است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سیروس مومیوند گفت:

    سلام عرض میکنم خدت دست اندر کاران پایگاه خبری صدای نهاوند…
    این خیلی خوبه که میگید بیشترین تعداد جشنواره های نوروزگاهی داره برگزار میشه… خیلی هم عالیه…
    اما آیا تا حالا پرسیدید که از سال قبل تا الان برای همین مکانها که جشنواره توش برگزا شده چه تغییراتی ایجاد شده؟؟؟ من یه ملوسانی ام و به جرئت میگم که سال قبل تو جشنواره هیچیک از مسئولین از سرآب دیدن نکردن… اگه بهانه شون سرابه، خب لااقل یه بار برن ببینن و بعد بیان برامون رجز بخونن و وعده های الکی و صد من یه غاز برا روستایی ها مطرح کنن… البته اینجا ایرانه و کمیت همیشه بر کیفیت غلبه داره… کمیتی که شما خودتون گفتین بیشترین تعداد، و اون کیفیت منزوی ای که از سال قبل تا الان حتی یه دهم درصد برای سراب(نه کل روستا) فایده نداشته… اگه مسئولین قصد گردش در ایام نوروز رو دارن به نظرم بهتره که با خونواده شون برن گردش… نه به بهانه نوروزگاه و … بیان وقت اداری و وقت مردم رو بگیرن… یه سوال خدمتت دارم: اینکه از سال قبل تا الان که نزدیکه عیده، چه تغییری در کدوم نوروزگاه ایجاد شده؟؟؟ خواهشا اینو جواب بدید…
    البته بازم انتظار ندارم که این مطلب منتشر بشه… بالاخره همه تو این شهر راکد ما، دستی تو آستین دارن…

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش