- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

درگیری مسلح سارقین احشام با پلیس نهاوند/ یک سارق کشته و دو سارق مجروح شدند

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: با توجه به خبر های مردمی مخصوصاً اهالی روستای بخش مرکزی و بخش گیان نهاوند مبنی بر اینکه چند روزی است تعدادی از افراد مسلح با خودرو و پژو در اطراف روستا به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند لذا دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ساکی گفت: در ساعت ۶:۳۰  صبح امروز سه شنبه ۲۱ اسفند، پلیس نهاوند مطلع شد که خودرو مذکور به همراه چهار نفر از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدود نمودن کلیه راه های خروجی علیرغم ایست های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی خودرو پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری و متقابلا به سمت مامورین تیراندازی می کند.

وی افزود: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقین و مجروحیت دو نفر دیگر گردید و نفر چهارم که به سمت کوه های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی دلالت می گردد.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.