سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16566

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های ویژه نوروز (نوروزگاه ها) متناسب با آیین و فرهنگ کهن، غنی و اصیل "نهاوند" باشد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر شنبه در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نهاوند با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروز،با تاکید بر لزوم رسیدگی سریع به وضعیت شهری نهاوند، گفت: معابر شهر نهاوند با توجه به حفاری‌های صورت گرفته وضعیت خوبی ندارد و تمام خدمات شورا و شهرداری در بام نهاوند و غیره را زیر سوال می‌برد بنابراین متولیان باید در چند روزی که فرصت باقی است چاره‌ای بیندیشند.

بهرام نیا” با اشاره به ضرورت ساماندهی سیمای شهری بمنظور استقبال از نوروز، از عدم توجه شهرداری جهت آسفالت معابری که مدتهاست عملیات ایجاد شبکه فاضلاب آن به اتمام رسیده، اظهار تعجب کرد.

وی افزود: با توجه به تذکرات متعدد در خصوص آسفالت معابر پس از انجام عملیات حفاری، انتظار می رود که در این چند روز باقی مانده تا پایان سال، شهرداری برای جلوگیری از ایجاد گرد و خاک و رفع نابسامانی معابر و مهمتر از آن جهت رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی حداقل نسبت به شن ریزی و زیر سازی مناسب معابر در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش