سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1662

صدای نهاوند:

فرمانده ناحیه سپاه نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن روز ۹ دی مراسم یادواره شهدای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ “کامران کریمی” در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان نهاوند در طول دوران جنگ‌تحمیلی نقش مهمی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل ایفا کرد و جوانان زیادی را در این راه تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

وی اظهار کرد: تقدیم ۸۵۰ شهید سرافراز و هزاران جانباز، رزمنده و ایثارگر از افتخارات مردم شهیدپرور نهاوند است که باید گرامی داشته شود.

وی افزود: ادامه دادن راه شهدا و توجه به فرامین مقام معظم رهبری امروز وظیفه همه ما است و همه باید به وصایای شهدا عمل کنند.

وی بیان کرد: به‌منظور پاسداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت همزمان با حماسه ماندگار ۹ دی مراسم یادواره شهدای شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

کریمی گفت: روز ۹ دی که به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است، یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که مردم نشان دادند در مقابل فتنه‌گران و توهین به ارزش‌های انقلاب ساکت نمی‌مانند.

وی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ۹ دی، چهارشنبه هفته‌جاری با حضور امت انقلابی شهرستان نهاوند در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این مراسم ساعت ۹ صبح و با سخنرانی سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش