- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۱۳۰ نفر از بسیجیان نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام شدند

سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: با توجه به تأثیرات مثبت و روحیه‌بخش اردوهای راهیان نور در بین جوانان همه‌ساله اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی در دستور کار سپاه شهرستان نهاوند قرار دارد.

وی اظهار داشت: این اردوها باهدف آشنا کردن نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود و جوانانی که دفاع مقدس را ندیده‌اند را از نزدیک با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا می‌کند.

سرهنگ حسن مرادی گفت:افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته با دستگاه‌های مربوطه در سال جدید نیز در چند مرحله اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را خواهیم داشت.

وی بیان داشت: امروزه با توجه به تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی به ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت و با توجه به جنگ ننرم دشمنان بر ضد جوانان کشورمان، حضور و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانند اردوهای راهیان نور می‌تواند نسل جوان جامعه را هرچه بهتر و بیشتر با دوران دفاع مقدس و فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا کند.

مرادی گفت: سال گذشته ۷۵۰ نفر از اقشار مختلف بسیجیان نهاوند در ۴ مرحله به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور اعزام شدند.

وی بیان داشت: این بسیجیان شامل دانش آموزان، دانشجویان، اقشار بسیج، فرهنگیان و ورزشکاران و بسیجیان پایگاه‌های محلات شهر و روستاهای نهاوند بودند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سال جدید نیز امروز ۱۳۰ نفر از بسیجیان محلات شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مرادی گفت: این بسیجیان از مناطق عملیاتی والفجر۸، کربلای ۵، فتح المبین، خرمشهر، اهواز، شلمچه و شوش اعزام شدند که به مدت ۳ روز از این مناطق بازدید خواهند کرد.

وی گفت: اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور تا پایان سال ۹۸ در چندین مرحله ادامه خواهد داشت.