سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16637

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: خبرنگاران جز در جلسات شورای تأمین نیاز به دعوت و همچنین اجازه برای ورود به جلسات ندارند و می‌توانند به‌عنوان نماینده افکار عمومی در همه جلسات حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری شامگاه دوشنبه در ستاد بحران و ستاد اجرایی خدمات سفر نهاوند اظهار کرد: خواسته‌های ما از مدیران با توجه به توانایی و امکان موجود آن‌ها است لذا انتظار داریم مدیران بحران و مدیریت بحران فرمانداری در لحظه در راستای کاهش مشکلات و بلایای طبیعی اقدام کند.

ناصری بیان کرد: مسوولان باید بدانند هر زمان که از مردم فاصله گرفته‌اند کارها با ایراد مواجه شده و برعکس هر موقع که با مردم بوده‌اند توانسته‌اند بر مشکلات و بحران‌ها فائق آیند.

وی افزود: مردم ما مردمی بی نظیر هستند که همه سختی ها را تحمل کرده و پشتیبان انقلاب بوده‌اند لذا باید خدمت لازم را به آنها ارائه کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند بر آماده سازی امکانات لازم قبل ار وقوع بحران تاکید کرد و گفت: برای سرعت عمل در خدمتت رسانی و مقابله با بحران لازم است مسوولانن ذیربط امکانات لازم را شناسایی و در صورت نیاز از بخش خصوصی نیز استفاده کنند.

وی به وضعیت بارش های امروز در نهاوند اشاره کرد و گفت: بر اثر رعد و برق یک پست از دو پست برق نهاوند دچار آسیب‌دیدگی و از مدار خارج شد که در اثر آن حدود نیمی از شهر دچار خاموشی شد اما ظرف دو ساعت مشکل برطرف شد و در حال حاضر همه روستاها دارای برق هستند.

ناصری افزود: در خصوص وضعیت آب شهر نهاوند نیز بر اثر شکستگی شبکه در دو منطقه شهری قطعی آب به وجود آمد که مشکل این دو منطقه توسط آبفای شهری برطرف شد.

وی گفت: خوشبختانه در سطح شهر یا روستا مشکلات خاصی بوجود نیامد اما در سطح روستاها آبگرفتگی و بالا آمدن آب باعث خسارت به مزارع شد که از بخشداران انتظار می‌رود با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی میزان خسارات وارده را برآورد کرده و آن را اعلام کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: تا پایان روز چهارم ۲۷ هزار نفر از مراکز گردشگری نهاوند بازدید کرده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در مراکز اسکان پذیرش شده‌اند.

وی در پایان از مدیران ادارات خواست در غرفه‌های نمایشگاه صنایع بومی و محلی به صورت روزانه حضور پیدا کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش