- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کمک‌های مردمی نهاوند برای کمک به سیل‌ زدگان شمال کشور جمع آوری شد

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ حسن مرادی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: پس از جمع‌آوری مرحله اول کمک‌های مردم نهاوند به مردم سیل زده شمال کشور مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌ها در دستور کار سپاه ناحیه نهاوند قرار دارد.

وی بابیان اینکه از زمان بروز سیل در کشور تاکنون دو مرحله کمک نقدی و غیر نقدی در شهرستان نهاوند جمع آوری شده است، گفت: مجموع مبالغ نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در شهرستان نهاوند تاکنون ۶۷ میلیون تومان و شامل ۵۰ میلیون وجه نقد و ۱۷ میلیون تومان اقلام غیر نقدی است.

سرهنگ مرادی ضمن قدردانی از همدردی و نوع‌دوستی مردم شهرستان نهاوند گفت: همچنان نیازمند کمک‌های مردم نهاوند هستیم و در این راستا پایگاه‌ها، حوزه‌ها و سپاه ناحیه نهاوند آمادگی دارند تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند.

مرادی با اشاره به اینکه کمک‌های غیر نقدی شامل مواد خوراکی و غذاهای کنسرو شده، لباس، بیش از ۸ هزار عدد گونی قند و برنج و دیگر موارد خوراکی و چراغ گرمایشی است، گفت: شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و همچنین شماره‌حساب‌های ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و شماره‌حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۱ نزد بانک انصار به نام سپاه استان برای کمک به مردم سیل‌زده در اختیار همشهریان است.