- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مدعیان حقوق بشر مانع از کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شدند

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند ضمن تسلیت به خانواده‌های عزادار متأثر از سیل اخیر در کشور، گفت: امروز اولویت در جامعه کمک به سیل‌زدگانی است که همه‌چیز خود را از دست داده‌اند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند باید یک عزم ملی با اتحاد و همراه شدن دولت و ملت ایجاد شود تا بخشی از این خسارات جبران شود، ادامه داد: خوشبختانه مردم در این زمینه خوش درخشیدند اما بازهم با توجه به حجم خسارات نیازمند عزمی پررنگ‌تر هستیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر مانع از کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شدند و حساب‌های هلال‌احمر را تحریم کردند، گفت: دشمنان این اقدامات را انجام دادند تا ناتوانی جمهوری اسلامی را فریاد بزنند لذا باید هوشیار باشیم تا فریب تبلیغات دروغین دشمن را نخوریم.

وی بابیان اینکه آمریکای جنایت‌کار مانع کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده است و از طرفی اشک تمساح می‌ریزد و از طرفی هم سیاه نمایی می‌کند، تصریح کرد: ما دشمن را می‌شناسیم و گول آن‌ها را نخواهیم خورد آمریکا و اروپا مشترک‌المنافع هستند و در تحریم‌ها و مسائل مقابل اسلام باهم همراه هستند.

امام‌جمعه نهاوند ضمن تشکر از همه عوامل امدادی و ارگان‌های مختلف درگیر با سیل در کشور، گفت: امروز همه و همه در حال خدمت به مردم هستند و مردم هم سخاوتمندانه وارد میدان شده‌اند و به امید خدا مشکل را حل می‌کنیم لذا گوشمان را بر روی تبلیغات دروغین دشمن بسته ایم چراکه آن‌ها دلشان برای ما نسوخته است.

وی با انتقاد به نشست‌های اتحادیه عرب و اروپا و نشست‌های ازاین‌دست، گفت: اتحادیه عرب و اروپا دست‌خوش سیاست‌های صهیونیست‌ها و آمریکا هستند و تنها بازیچه‌ای برای جنگ‌افروزی و جنایت در عالم اسلام هستند لذا همه ما باید با هر آنچه در توان داریم به مقابله با کفر بایستیم و هرگز فریب اروپا را نخوریم همچنان که مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی در سخنان اخیرشان داشتند.