- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

اداره راه و شهرسازی با مشارکت بنیاد مسکن جاده روستایی تازناب نهاوند را بازسازی می کند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری شامگاه سه شنبه ۲۰ فروردین در ، جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرستان نهاوند که در بخشداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد:سیلاب هفته گذشته خسارت های زیادی در حوزه های  زیر ساخت راه ، گاز، برق، کشاورزی، مسکن و … به شهرستان نهاوند وارده کرده است.

ناصری با بیان اینکه همه مدیران و دستگاه های اجرایی باید همچنان در خدمت مردم باشند، تا خسارت های وارده در کمترین زمان جبران شوند گفت: مهمترین برنامه کاری مجموعه دستگاه های خدمات رسان باسازی و بازگشایی جاده روستای تازناب است که به علت رانش زمین در چند منطقه مسدود است.

وی افزود: نگهداری، ترمیم، اصلاح و بازسازی راه ها و جاده های مواصلاتی شهرستان بر عهده، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است اما با توجه به اینکه این اداره در چند منطقه در حال فعالیت است و مجموعه دستگاه ها و ماشن آلات مکانیکی کافی برای باسازی راه روستای تازناب را در اختیار ندارد، مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی با مشارکت بنیاد مسکن، این جاده روستایی را بازسازی و بازگشایی  کند.

فرماندار نهاوند با قدردانی و تشکر از همکاری و تعامل مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن گفت: استاندار و  تمام مدیران مجموعه استان و شهرستان برای جبران خسارت و رفع مشکلات مردم شهرستان نهاوند اهتمام و توجه ویژه دارند.