- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نیروهای آمریکا به عنوان تروریست امنیت گذشته را نخواهند داشت

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه نهاوند، اظهار کرد: باید آمریکا از سپاه پاسداران ناراحت باشد زیرا سپاه در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌خواست شاه برود اما رفت و بعد از آن گروهک‌ها را به جان انقلاب انداخت، گفت: بعد از آن ۸ سال جنگ توسط عراق و ۳۸ کشور، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و غیره علم شد و آخرین آن نیز فتنه داعش در خاورمیانه بود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ترامپ دیوانه صراحتاً گفت داعش را آمریکا به وجود آورده اما الان یادشان رفته و مخالف تروریست هستند، گفت: توان فتنه داعش کم نبود و آمریکا، اسرائیل و عربستان حمایتش می‌کردند و به دنبال اسلام هراسی با محوریت داعش و از بین بردن توان مسلمانان و مقابله با انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مغیثی افزود: از وقتی ایران اسلامی با محوریت جبهه مقاومت و سپاه وارد شد شکست داعش قطعی شد و امروز به خاطر این ناکامی‌ها باید هم به سپاه انقلابی تروریست بگویند چراکه اهداف آنان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از قدرت دفاعی و موشکی ایران ترس دارند و این ترس نهایتاً آنها را مجبور به زانو زدن خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ترامپ احمق گفت ۷ تریلیون هزینه کردیم و امروز باید شبانه و دزدکی به منطقه بیاییم و این نتیجه کار سپاه است، گفت: نیروهای آمریکا از این پس به عنوان تروریست در منطقه هستند و دیگر امنیت گذشته را نخواهند داشت و آنها خواستند سپاه تضعیف شود اما نمی‌دانند که موجب ناامنی و تضعیف خودشان شده‌اند.

امام جمعه نهاوند همچنین با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و لغو ویزا و ارتباط با عراق فرصت مناسبی است، گفت؛ امروز روابط دوستانه ایران و عراق به گونه‌ای است که عراقی‌ها به ایران می آیند و برای امداد رسانی به سیل زدگان موکب ها را برپا می‌کنند و ارتش و سپاه هرجا دست به دست هم داده‌اند موفق بوده و هستند.