- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکا دیگر جرأت بیان گزینه نظامی علیه ایران را ندارد

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار از هر نیرنگ و خدعه ای برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می کنند ولی جرأت تهدید نظامی کشور را ندارند.

وی اظهار داشت: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح با تکیه بر خودباوری و استفاده از ظرفیتهای بومی به درجه ای از اقتدار و توانمندی رسیده اند که دشمنان را نامید کرده اند.

امام جمعه نهاوند افزود: ارتش و سپاه نیرومند و با اقتدار ما امروز در مقابل توطئه و تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستاده است و این اتحاد و اقتدار دشمنان را عصبانی کرده است.

وی گفت: در همین سیل اخیر هم مردم دیدند که ارتش و بسیج و سپاه با تلاش و کوشش فراوان به کمک مردم آمدند و نشان دادند نیروهای مسلح در قلب و دل مردم جای دارند.

مغیثی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان ارتش گفت: دشمنی آمریکایی ها با مردم ایران اسلامی تمام نمی شود چون آنها با اصل انقلاب مخالف هستند و انقلاب اسلامی بود که توانست نقشه های دشمنان را در منطقه خنثی کند.

وی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند نفسهای آخر دشمنیِ دشمن است و به یاری خدا ملت سرافراز ایران اسلامی بر دشمنان و مشکلات پیروز می شوند.