سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1687

صدای نهاوند:

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: اعضای موسسه طبیعت پاک نهاوند با آغاز فصل زمستان و کاهش مواد غذایی پرندگان، اقدام به دانه پاشی در سراب گاماسیاب کردند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی محیط زیست همدان کرمعلی گیلانه اظهار کرد: این اقدام با همکاری محیط زیست و موسسه طبیعت پاک نهاوند و با حضور ۸۰ نفر از علاقمندان به طبیعت و محیط زیست صورت پذیرفت.
وی خاطرنشان کرد: سرد شدن هوا و پوشش برف در مناطق مختلف، باعث می شود بسیاری از گونه های جانوری بویژه پرندگان برای تامین غذا با مشکل روبرو شوند.
وی گفت: در فرهنگ اسلامی به دانه پاشی برای پرندگان و توجه به تغذیه جانوران بسیار تاکید شده و مردم این موراد را مورد توجه قرار می دهند.
وی افزود: در این راستا عملیات لانه سازی و قرار دادن دانه در محل سراب گاماسیاب نهاوند با شرکت موسسه طبیعت پاک نهاوند انجام شد.
گیلانه گفت: این اقدام با استقبال خوب مردم مواجه شد و ۸۰ نفر از افراد خردسال تا کهنسال محیط زیست را در این حرکت همراهی کردند و در پایان به تمامی حاضران هدایایی تقدیم شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند بیان کرد: در این حرکت دسته جمعی حدود ۷۰ مکان دانه پرندگان روی درختان در محوطه ای حدود دو هکتار تعبیه شد.
گیلانه یاداوری کرد: تداوم این فعالیت ها علاوه بر جلوگیری از تلف شدن پرندگان موجب ترویج و نهادینه شدن فرهنگ مهربانی با جانوران می شود.
telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. solgi گفت:

    کار خوبیه اگر پلاستیکا رو همین جوری تو طبیعت رها نکنن. اگه نه ک به طبیعت ضربه زدن.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش