جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16878

صدای نهاوند:
نهاوند- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه ساخت سد گرین در لایحه بودجه ۹۸ لحاظ شده است.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در جلسه بررسی روند ساخت سد گرین نهاوند، اظهار کرد: در بحث احیا سد گرین که طی ۳ سال اخیر در دستور کار قرار گرفت برخی با نگاه‌های خاص عنوان می‌کردند که ساخت سد به چه درد می‌خورد و یا اینکه نیازی نیست، اما امروز با توجه به وجود بحران سیلاب در کشور و با توجه به اینکه سرچشمه رود گاماسیاب از سراب گاماسیاب نهاوند است این نیاز بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی بابیان اینکه ساخت سد گرین همچنان که در مطالعات آن آمده است با جنبه گردشگری هیچ‌گونه منافاتی ندارد، گفت: دولت برای سال ۹۸ برای پروژه سد گرین تنها ۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته بود که خوشبختانه با پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که از مجلس انجام شد این اعتبار به ۱۷ میلیارد تومان افزایش و تخصیص یافت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموع اعتبار این پروژه ۱۷۰ میلیارد تومان است اما مزیت و ویژگی این سد در راستای تسریع در ساخت آن در نظر گرفته‌شده است اختصاص اعتباری بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی داخلی و خارجی در نظر گرفته‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش