سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1692

صدای نهاوند:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بابیان اینکه حماسه ۹ دی تبلور جوش‌وخروش مردم ایران نسبت اعتقادات بود، گفت: حماسه ۹ دی همچون انقلاب اسلامی در ذهن جهانیان خواهد ماند.

به گ

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌موسی محبی گفت: حضور یکپارچه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران باارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت از فرهنگ عاشورا و حمایت مذهبی است.

وی تاکید کرد: این حرکت خشم و عصبانیت دشمنان و منافقان را همراه با انفعال و عقب‌نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام محبی بابیان اینکه به‌طورقطع ۹ دی در تثبیت نظام و انقلاب ‌نقش مهمی ایفا کرد و در تاریخ این سرزمین ماندگار شد، ‌افزود: بر همه واجب است که این حماسه عظیم را مانند ۱۳ آبان، ‌۲۲ بهمن و روز قدس ‌بزرگ بشمارند و به‌عنوان برگ‌زرینی از تاریخ این ملت معرفی و شناسانده شود.

حجت‌الاسلام‌ محبی بابیان اینکه حماسه ۹ دی تبلور جوش‌وخروش مردم ایران نسبت اعتقادات بود، گفت: حماسه ۹ دی همچون انقلاب اسلامی در ذهن جهانیان خواهد ماند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار کرد: شور و معرفتی که در ۹ دی رقم خورد ‌باید هرساله زنده و جاری شود و روزبه‌روز تجلی بیشتری داشته باشد تا دشمنان قسم‌خورده انقلاب بدانند ملت همچنان پشت سر ولایت‌فقیه و آرمان‌ها و اهداف متعالی امام راحل(ره) و شهدا ایستاده‌اند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نزدیک شدن به فضای حساس و سرنوشت‌ساز انتخابات، مردم شهرستان نهاوند درحرکت تکاملی خویش با وحدت، بصیرت، تبعیت از ولایت‌فقیه و پایداری حربه‌های دشمنان را با شکست مواجه می‌کنند.

وی در پایان گفت: حماسه ۹ دی‌ماه ملت ایران با همه تحلیل‌ها و بررسی‌ها یک نکته مهم داشت و آن این که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و پادررکاب و آماده اطاعت از ولی خود درصحنه حضور داشته و دست از آرمان‌هایشان بر نخواهند داشت.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش