سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16943

صدای نهاوند:
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند؛ گفت: شورای اسلامی شهر با حفظ استقلال خود، تمام قد از شهردار و برنامه هایش حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عبدالعلی ملکی روز یک شنبه در مراسم افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند، اظهار کرد: بام نهاوند یکی از مهمترین پروژه های در حال اجرا توسط شهرداری می باشد که خوشبختانه با تعامل و همدلی شورا و شهردار هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول آن در حال انجام است.

ملکی پروژه عمرانی چهار باغ را از دیگر طرح های مهم  نهاوند بیان کرد و افزود: با افتتاح و بهره برداری این پروژه شاهد تغییر در مبلمان شهری خواهیم شد و مکان مناسبی برای رفاه حال شهروندان و گذراندن اوقات فراغت همشهریان و هم چنین با توجه به قرار گرفتن این پروژه در بلوار کربلا محلی برای استراحتگاه مسافران خواهد شد.

وی گفت: در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک بازآفرینی محلات، بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، با پیگیریهای شهرداری و شورای اسلامی شهر ؛نهاوند به عنوان پایلوت این طرح در کشور انتخاب شد.

رئیس شورای شهر نهاوند در این مراسم با اشاره به نیازخیابان ها ،کوچه ها، ورودی ها وخروجی های شهرنهاوند به آسفالت و روکش آسفالت گفت : راه انداری کارخانه آسفالت نقش مهمی در کاهش هزینه ها و تامین آسفالت مورد نیاز پروژهای شهرداری دارد.
ملکی افزود : این واحد تولیدکننده آسفالت با تولید بیش از۸۰ تن آسفالت در ساعت با یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ما ایالت میخواهیم گفت:

    شهردار و شورا، شهر نهاوند به سه تا روگذر نیاز مبرم دارد تا جلوی ترافیک را بگیرد.۱-روگذر ابوذر۲-روگذر شیرخورشید۳-روگذر میدان بار اینها رو در دستور کار خود قرار دهید.(الحاق حومه نهاوند از جمله رضی آباد.کوهانی و کله خان و…به شهر هم چرا اجرایی نشده که با این کار نهاوند به دو منطقه شهری تبدیل می شود)

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش