- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

برخورد قاطع پلیس نهاوند با دارندگان، حمل کنندگان و فروشندگان انواع سلاح سرد

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرائم خشن و به منظور حمایت از حقوق شهروندی طرح های مستمر پاکسازی مراکز عمومی از دارندگان، حمل کنندگان و فروشندگان انواع سلاح سرد اجرا  می شود.

سرهنگ ساکی گفت: در این طرح که به صورت گسترده و مستمر در نقاط مختلف شهرستان نهاوند اجرا می شود با حمل کنندگان، فروشندگان و دارندگان انواع سلاح سرد با قدرت و شدت برابر قانون برخورد و بعد از انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی می شوند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد، افزود: بنا بر اعلام دادستانی نهاوند به کلیه دارندگان سلاح گرم غیرمجاز و سلاح سرد اعم از قمه، قداره، شمشیر و نظایر آن به مدت یک هفته فرصت داده شد تا نسبت به تحویل سلاح خود به نزدیکترین یگان انتظامی محل اقدام نمایند.

فرمانده انتظامی نهاوند، بیان کرد: در صورتی که افراد شرور از سلاح سرد در نزاع و درگیری استفاده کنند  و یا قصد جان و مال یا ارعاب مردم داشته باشند و موجب ناامنی در جامعه گردد، به عنوان «محارب» شناخته و با قدرت با آنها برخورد می شود.