- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

سیل اخیر نتیجه گناهان در جامعه است

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: برابر آیات و روایات معصومین ماه رمضان با سه ویژگی برکت، رحمت و مغفرت به شما روی آورده و امیدواریم بتوانیم از برکات این ماه استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه متأسفانه عمر یکسری از انسان‌ها بی‌برکت است چراکه لحظات عمرشان به بیهودگی و گناه سپری‌شده است، گفت: امروز همه ما و مسئولین باید از لحظات زندگی و عمرمان درراه خدمت به خلق قدم برداریم لذا اگر به این شکل زندگی کنیم یقیناً بهشت و رضوان الهی در انتظار ما خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از گناهان سرچشمه نزول بلا هستند، گفت: اگر در برابر گناه توبه و استغفار کنیم بلا از ما دور می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه سیل اخیر واقعاً خسارت زد و جان عده‌ای را گرفت، گفت: اینکه سیل اخیر نتیجه گناهان این جامعه است در آن شکی نیست اما می‌تواند وسیله خیر شود به‌نحوی‌که امروز مردم بسیج شده‌اند و برای رضای خدا به مردم سیل‌زده کمک می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: مسئله اصلی امروز کشور کمک به سیل‌زدگان است لذا باید هر آنچه در توان داریم برای آبادانی مناطق سیل‌زده به میدان بیاوریم.