- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تابستان امسال پایان تشنگی درختان منطقه گردشگری بام نهاوند است

مرادناصری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: ساماندهی تپه ابوذر یکی از مطالبات عمومی شهروندان نهاوند است که در صورت اجرای طرح گردشگری مناسب می تواند باعث بالا بردن نشاط اجتماعی و همچنین توسعه شهری گردد.

ناصری با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر نهاوند از سال گذشته اقدامات مهمی برای ساماندهی بام نهاوند شروع کرده اند، گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از قبیل احداث راه ورود و خروج مناسب، احداث پارکینگ، احداث آبشار و آب‌نما، احداث آلاچیق و غیره از جمله برنامه‌هایی است که برای ایجاد رونق و توسعه در این مکان اجرا می‌شوند.

وی افزود: در چند سال گذشته آبیاری درختان بام نهاوند مشکل داشت و حتی بعلت بی آبی تعدادی از آنها خشک و بعد هم قطع شدن گفت: اهالی روستای مرادآباد چند سال است که شاکی هستند و اجازه انتقال آب برای آبیاری درختان بام نهاوند را نمی‌دهند و پیش از این هم با خرید آب این آبیاری انجام می‌شده که کافی نبوده و سبب خشک شدن برخی درختان این منطقه شده است.

فرماندار نهاوند، بیان کرد: با پیگیری و اقدامات موثری که انجام شده است، مشکل تامین آب منطقه بام نهاوند در تابستان سال جاری حل می شود تا درختان این منطقه دیگر تشنگی و بی آبی چند سال گذشته را تجربه نکنند و شاهد نابودی انها نباشیم.