- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مشکلات طرح های تولیدی نهاوند بررسی می شود

به گزارش صدای نهاوند، پور مجاهد افزود: پیرو این موضوع در حوزه معاونت اقتصادی و استانداری برنامه‌ای در نظر گرفته شده است که دوشنبه هر هفته از طرح های تولیدی و اشتغال‌زا استان همدان در یکی از شهرستان‌های استان بازدید به عمل می آید.

پورمجاهد در ادامه افزود: به جهت انجام موفق بازدید ها و داشتن خروجی، هماهنگی های لازم با فرمانداران شهرستان و دستگاه‌های اجرایی مربوط صورت می پذیرد و به همراه معاونان و مدیران مرتبط به موضوع در محل حاضر می شویم.

وی مطرح کرد: در بازدید هایی که صورت می گیرد، مسائل و مشکلات طرح ها و مراکز تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ پیرو بازدید از طرح ها در شهرستان های استان، به نهاوند سفر خواهیم کرد، اظهار داشت: با فرمانداری این شهرستان و دستگاه‌های مختلف استان هماهنگ شده که طرح‌های مورد نظر بررسی و انتخاب شود و  امید که در شهرستان نهاوند هم  بازدید موثر و مفیدی اتفاق افتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با اشاره به اینکه آن چیزی که مهم است و ما را به هدف نزدیکتر می‌کند، اراده جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و همینطور بدنه کارشناسی حاضر در بررسی دقیق این طرح‌ها و انجام مصوبات بازدیدها و مصوبات جلسات ستاد تسهیل  به جهت حصول نتایج مطلوب با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده است.