- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهرداری باید ساماندهی ترافیک و دستفرشان نهاوند را به طور جدی انجام دهد

به گزارش صدای نهاوند، مراد ناصری در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند، اظهار کرد:

مردم نهاوند از وضعیت ترافیک سطح شهر خصوصا ترافیک بسیار سنگینی که در مرکز شهر ایجاد می‌شود بسیار گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: شهرداری نهاوند به ساماندهی ترافیک سطح شهر اهمیت نمی‌دهد و یا به این موضوع مهم به عنوان اولویت نگاه نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود که طرح ساماندهی ترافیک در پیچ‌و خم کار اداری باقی بماند.

ناصری افزود: برای ساماندهی ترافیک در شهر نهاوند باید کمیته‌ای تشکیل شود و اگر شهرداری و شورای شهر طرحی در این زمینه در شورای ترافیک شهرستان مطرح می‌کنند باید تا اجرا شدنش پای کار باشند.

وی عنوان کرد: ساماندهی دستفروشان سطح شهر نیز از مطالبات مهم مردم نهاوند است و مردم در این زمینه نیز از شهرداری گله‌مند هستند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: طرح ساماندهی دستفروشان از اسفند ماه سال گذشته در شورای ترافیک در دستور کار قرار گرفت ولی شهرداری و یا عوامل نیروی انتظامی این طرح را پیگیری نکردند و به جایی نرساندند.

ناصری تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری به هر شکلی که ممکن است و قابلیت اجرایی دارد طرحی برای ساماندهی ترافیک و دستفروشان ارائه دهند و شورای ترافیک شهرستان نیز برای اجرای طرح‌های مورد نظر پای کار خواهند بود.

وی گفت: من نمی‌توانم بپذیرم که کاری را وظیفه شهرداری است و شهرداری باید آن را اجرا کند از زیر آن شانه خالی کند و به دستگاه دیگری محول شود.شهرداری باید بحث ساماندهی ترافیک و ساماندهی دستفرشان را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد: طرح ساماندهی دستفروشان سطح شهر نیز باید قبل از نوروز انجام می‌شد که متاسفانه عده‌ای این طرح را از دستور کار خارج کردند. ساماندهی ترافیک و دستفروشان سطح شهر از مطالبات مردم نهاوند است و اگر این دو موضوع ساماندهی نشود من از استاندار کمک خواهم گرفت.