سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17099

️رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند:

عملیات بهسازی و ایمن سازی جاده نهاوند-بروجرد آغاز شد

صدای نهاوند:
رئیس راه و شهرسازی نهاوند، گفت: عملیات بهسازی و ایمن سازی جاده نهاوند-بروجرد با اعتبار 3 میلیارد و 920 میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسین متین روز شنبه در حاشیه بازدید فرماندار نهاوند از  جاده نهاوند – بروجرد، گفت: پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده نهاوند-بروجرد با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان از کیلو متر ۸/۵ تا ۱۱/۵ در کمربندی نهاوند تقاطع روستای به طول ۳ کیلومتر شعبان آغاز شد.

متین گفت: این پروژه از نهاوند تا سه‌راهی بروجرد به طول ۳۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد و از مجموع این ۲۰ کیلومتر ۱۷ کیلومتر ۴ خطه و ۳ کیلومتر آن نیز جاده یک‌طرفه است.

وی افزود: این پروژه در سال ۹۷ مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب داشته که ۴۲۰ میلیون تومان آن تخصیص پیداکرده و در سال جاری نیز ۴ میلیارد اعتبار مصوب دارد که تاکنون تخصیص نداشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: این پروژه برعکس سایر پروژه‌ها دارای قرارداد ایمنی شامل علائم، خط‌کشی‌ها، نیوجرسی گزاری، هند ریل و گارد ریل است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. اکبری سیفی گفت:

    به خدا باید تا دو راه نهاوند بروجرد(دو راه عزرا)_و آورزمان و ۱۷ روستای حومه آن_از نهاوند تا سه راه کنگاور کرمانشاه(سه راهی نهاوند) جز حوزه استحفاظی نهاوند باشد همانطور که در گذشته بوده و با سیاسی کاری نهاوند را کوچک کردند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش