سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17126

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: 4 هزار واحد مسکونی روستایی که در سیلاب نیمه اول فروردین امسال آسیب دیده اند، در نهاوند شناسایی شد.

علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: با توجه به انجام کارشناسی واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی ازبارندگی شدید فروردین ماه امسال توسط بنیادمسکن وپیگیریهای انجام گرفته درخصوص مصوب نمودن اعتبار مورد نیاز در هیئت دولت،این بنیاد تشکیل پرونده ها را در دستور کار خود قرار داده و طبق برنامه زمانبندی و هماهنگی با دهیاران روستاها از روز پنجشنبه۲۲ اردیبهشت با سرعت نسبت به تکمیل پرونده ها اقدام کرد که در حال حاضر نیز تعدادی دیگر در دست انجام می باشد.

علیرضا نثاری بیان کرد: به لحاظ مدیریت زمان وسرعت بخشیدن به انجام امورو جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع ،پس از این مرحله برای تکمیل پرونده ومعرفی به بانکهای عامل با این عزیزان تماس حاصل شده ومطابق سهمیه های تخصیصی اقدام میگردد.

نثاری گفت: لازم به ذکر است بیش از ده هزارواحد مسکونی مورد بازدید قرار گرفته که چهار هزار واحد آسیب دیده شناسایی گردیده است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: تعداد ۴۰۰ درخواست نیز تحت عنوان مرحله دوم به بنیاد مسکن واصل گردیده که در یحال بازدید و ترتیب اثر میباشند.

نثاری ادامه داد: درشهر نهاوندوسه شهر فیروزان، گیان وبرزول نیز باهماهنگی شهرداری ،نوع تشکیل پرونده وچگونگی آن تا شنبه مشخص خواهدشدو به این افراد اطلاع رسانی می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش