جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17193

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: روز قدس با حضور مردم و مشارکت ملت های مظلوم عالم باعث گسترش بیداری اسلامی در جهان و آزادی قدس از ظلم و ستم می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصر صبح جمعه در اجتماع مردم بخش و شهر گیان نهاوند، که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده بودند اظهار کرد: در شرایط فعلی که دشمن تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی بکارگرفته و تحریم های ظالمانه ای را بر ایران تحمیل کرده حضور حماسی مردم در این روز، استقامت و مقاومت در برابر دشمنان را نشان خواهد داد.

 ناصری بیان کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر رفتارهای ظالمانه دشمنان و حمایت از ارزش های انقلابی و اسلامی بالاترین گلوله را به قلب دشمنان وارد می کند.

وی تاکید کرد: روز قدس تنها مخصوص ایران و حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه حمایت از مظلومان عالم و زمینه سازی وحدت اسلامی برای ظهور امام زمان (عج) است.

ناصری یادآور شد: روز قدس با حضور مردم و مشارکت ملت های مظلوم عالم باعث گسترش بیداری اسلامی در جهان و آزادی قدس از ظلم و ستم می شود.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: ملت ایران در چنین شرایط حساسی در راهپیمایی شرکت می کنند و زمینه ناامیدی دشمنان و شکست آن را بیش از پیش فراهم می سازند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش