سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17215

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: بی حجابی و اشاعه گناهان و منکرات در جامعه دهن کجی به احکام اسلام است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر نهاوند، اظهار کرد: آنهایی که موفق شدند در ماه رمضان روزه بگیرند انشالله خداوند به وعده خود عمل خواهد کرد اما نباید مغرور شوند و آنهایی هم که روزه نگرفتند مأیوس نباشند چراکه هرگاه برگردند خداوند توبه پذیر است.

وی با بیان اینکه هرکس به سعادت رسید به وسیله تقوا بود و هرکس خسران دید به واسطه گناهان وی بوده است، گفت: امام (ره) نمونه بارز یک بنده خالص است که بعد از چندین سال عبادت و بندگی هنگام رحلت با قلبی آرام از دنیا رفتند و زندگی جاودانه آخرت را آغاز کردند.

حجت الاسلام مغیثی با تاکید بر لزوم توجه به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در روزهای اخیر، گفت: مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند چیزی که امام پایه گذاری کردند مقاومت است نه تسلیم و سازش در برابر دشمنان.

وی با بیان اینکه خطبه‌های نماز مقام معظم رهبری چراغ هدایت است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در همه زمینه‌های زندگی فردی و اجتماعی به عنوان یک راهبرد است.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به گناهان رایج در جامعه نظیر بی حجابی‌ها، روزه خواری در ایامی که گذشت و غییره گفت: بی حجابی و اشاعه گناهان و منکرات در جامعه دهن کجی به احکام اسلام است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش