جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1725

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: پیام ۹ دی بصیرت و پیمان همیشگی مردم با ولایت است که باید از آن درس بگیریم چون پشتیبانی از ولایت حلال همه مشکلات و خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی صبح چهارشنبه در مراسم یادواره ۸۵۰ شهید سرافراز شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌های متعدد و خطرناکی را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران اجرا کردند که در همه آن‌ها شکست خوردند.

حجت الاسلام مغیثی گفت:  در اوایل انقلاب گروهک‌ها را به جان انقلاب انداختند و سپس جریان قومیت‌ها، جدایی‌طلبان، لیبرال‌ها و منافقین را به راه انداختند و در سال‌های ۷۸ و ۸۸ فتنه‌هایی را علیه نظام و انقلاب اجرا کردند و باید در آینده هم منتظر فتنه‌های بعدی آن‌ها باشیم.

ویافزود: به اعتقاد دوست و دشمن، عواملی که نگذاشت در این فتنه‌ها انقلاب آسیب ببیند  بصیرت ،آگاهی مردم و اطاعت همه مردم از ولایت بود که فتنه‌ها و فتنه گران را رسوا و خوار کرد.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: در فتنه ۸۸ عده‌ای که همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده بودند بعد از ۸ ماه فتنه‌گری، توسط مردم در روز ۹ دی برای همیشه خوار و ذلیل شدند و مردم درس فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: در زمان فتنه، فتنه گران اقدامات ضدانقلابی و ضد ارزشی داشتند و به‌عکس امام توهین کردند و علیه ولایت‌فقیه شعارهایی دادند که در ۹ دی مردم برای دفاع از ولایت‌فقیه، اهل‌بیت و ارزش‌های انقلاب و اسلام به میدان آمدند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی عنوان کرد: در انتخابات امسال دشمنان خارجی و داخلی انقلاب نقشه کشیدند و اگر فرصت پیدا کنند فتنه‌ای بدتر از ۸۸ را اجرا می‌کنند و بنابراین همه مردم باید آگاه و هوشیار باشند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: پیام ۹ دی بصیرت و پیمان همیشگی مردم با ولایت است که باید از این روزها درس بگیریم چون پشتیبانی از رهبر انقلاب حلال همه مشکلات و خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به جرم سران فتنه گفت: اگر بنا بود یک دادگاه عادله به این مسئله برسد که در شرایط کنونی مقام معظم رهبری و دیگران مصلحت ندیدند که این دادگاه برگزار شود ولی اگر قرار بود محاکمه شوند واقعاً سران فتنه از مصادیق مفسدین فی‌الارض بودند و باید به مجازات می‌رسیدند.

مغیثی افزود: امروز بعضی طلبکار شدند و این نجابت و کوتاه آمدن دستگاه قضا و مسئولان و مقام معظم رهبری را دلیل بر حقانیت خودشان گرفتند و این مصیبت است.

وی با تشکر از حضور جوانان در مراسم ۹ دی امسال در شهرستان نهاوند اظهار داشت: ۹ دی را نسل سوم و چهارم انقلاب به وجود آوردند و با بصیرت خود اجازه ندادند انقلاب لطمه ببیند.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش