- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نیروی انتظامی با کشف حجاب و هنجارشکنی در نهاوند برخورد کند

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه نهاوند با اشاره به لزوم و ضرورت برخورد نیروی انتظامی با عوامل کشف حجاب در معابر عمومی و شهری نهاوند، گفت: زن و مردی که غیرت داشته باشند اجازه کشف حجاب به خود را نمی‌دهند و نیروی انتظامی باید با کشف حجاب به‌صورت جدی برخورد کند چراکه این‌ها عوامل دشمن هستند و می‌خواهند هنجارشکنی کنند تا ارزش‌های اسلامی در کشور از بین برود.

مغیثی اظهار کرد: تا پای جان به دفاع از آرمان‌های این انقلاب و نظام خواهیم پرداخت و خدا نیاورد روزی که غیرازاین باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روزهای اخیر و دیدار ایشان با نخست‌وزیر ژاپن، گفت: گفتمان مقاومت به معنای جنگ‌طلبی و خشونت‌طلبی نیست.

وی گفت: یک عده که با مقاومت مخالفند یا وابسته با دشمنند یا نمی‌دانند معنای مقاومت چیست و یا ترسو هستند و می‌پندارند مقاومت در برابر دشمن یعنی جنگ که باید به آنها گفت این‌چنین نیست.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: اندیشه مقاومت قدرتمندترین سلاح یک ملت در برابر دشمن است و در این زمینه مقاومت حزب‌الله لبنان و فلسطین در برابر ۵۰ سال جنایت اسرائیل مصداق بارز موفقیت است همچنان که مردم خواستار مقاومت و اقتدار جبهه مقاومت هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه ایران اسلامی همواره بر محور مقاومت قرار دارد، گفت: تا هرزمانی که آمریکا از دشمنی دست برندارد ایران اسلامی هم از مواضع حق خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به حادثه نفت‌کش‌ها در دریای عمان، گفت: امریکا سعی می‌کند این اتفاق را به ایران نسبت دهد اما ایران اولین کشوری بود که به نجات خدمه این کشتی شتافت.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: این‌ها تماماً برنامه‌های عوامل صهیونیست و آمریکا است و به دنبال ناامن نشان دادن منطقه‌اند تا آمریکا را به‌عنوان کدخدای این محل انتخاب کنند تا ایران را کنار بزنند.

وی بابیان اینکه این‌یک توطئه است و یقیناً ایران در این قضیه بی‌تقصیر است، گفت: ایران همیشه خواهان امنیت و ثبات در منطقه بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام مغیثی با بازخوانی جنایات و ایجاد ناامنی آمریکا در کشورهای همسایه ایران و منطقه، گفت: امریکا خود عامل ناامنی در کشورهای منطقه است.

امام‌جمعه نهاوند در پایان با حمایت از طرح جمع‌آوری سد معبر در خیابان‌های نهاوند به خصوص خیابان سعدی، گفت: پیاده راه حق همه مردم است و کسی حق تجاوز به پیاده راه را ندارد و باید به قانون احترام بگذارند.