- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مشکل تلفن ثابت و اینترنت شهرک نیروی انتظامی و باروداب نهاوند برطرف می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمدرضا صالحی درگفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: با پیگیری‌های مسئولین شهرستان و مساعدت مدیرعامل مخابرات استان شهرستان نهاوند در بحث ارتباطات درحال‌توسعه و ارتقا زیرساخت‌ها است.

صالحی گفت: در حال حاضر با توجه به لزوم بروز رسانی اطلاعات سیستم‌های مخابراتی ۴۰ درصد از مشترکینی که در بحث احراز هویت و مشخصات در سامانه مشکل داشتند شنایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این ۴۰ درصد شامل ۱۵ هزار مشترک شهرستان می‌شود، گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار مشترک با توجه به انجام مراحل احراز هویت و بارگذاری مدارک هویتی حفظ ‌شده‌اند که مابقی نیز طی ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به رفع مشکل تلفن ثابت و اینترنت در مناطق شهری فرمانداری و شهرک طالقانی با استفاده از کابل‌های رفت‌وبرگشت فیبر نوری، گفت: مناطق دیگر شهرستان همچون جوادیه در دستور کار کارشناسان شرکت مخابرات شهرستان است.

صالحی افزود: در آینده نه‌چندان دور با تأمین تجهیزات و امکانات مشکل تلفن ثابت در شهرک نیروی انتظامی و باروداب مرتفع و در بحث واگذاری خطوط تلفن و اینترنت پرسرعت هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به تقویت اینترنت همراه در شهرستان، گفت: در حال حاضر دو سایت جدید در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و روستای رزینی احداث‌شده است.

رئیس اداره مخابرات نهاوند در ادامه از تبدیل ۲۶ سایت جی‌ام اس به بی تی اس در راستای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت همراه در شهرستان خبر داد و گفت: دراین‌بین با توجه به توسعه شبکه و ارتقا سیستم‌ها ممکن است در مواردی شاهد اختلال باشیم لذا از همه همشهریان عزیز ضمن عرض پوزش خواهشمندیم در صورت بروز اختلالات جزئی صبور باشند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی شرکت مخابرات، گفت: در حال حاضر شماره تلفن ۲۰۰۰ آماده انجام خدمات غیرحضوری است که خواهشمندیم در راستای کاهش هزینه‌ها و اتلاف زمان شهروندان موارد خود را از این طریق انجام دهند.