سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1728

صدای نهاوند:

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه آرائی که با پول خریداری شود مطمئناً برای آن شخص به صندوق ریخته نخواهد شد گفت: کاندیدهای انتخابات هفت اسفند  مواضع خود را در مورد فتنه ۸۸ در ملأعام بیان کنند.

به گزارش صدای نهاوند،  سردارغلامعلی ابوحمزه ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلی نماز جمعه نهاوند، گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید با صراحت در قبال فتنه و فتنه گران، سران و ساکتین فتنه اعلام موضع کنند، چون فتنه خط قرمز نظام است.

IMG_3608

ابوحمزه اظهار داشت:  دشمنان خارجی با همکاری افرادی که در مقابل امریکا منفعل هستند همه توان خود را برای فتنه نفوذ در انتخابات به کار بسته‌اند تا در انتخابات نفوذ کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری از مردادماه سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ مرتبه کلمه نفوذ را مطرح کرده است و نفوذ از همان اوایل انقلاب در دستور کار استکبار و تفاله‌های داخلی آن‌ها قرارگرفته ولی این مهم امروز به‌عنوان اولویت اصلی دشمنان اسلام و مسلمین است.

دشمن به دنبال نفوذ سیاسی در ارکان تصمیم‌ساز و تصمیم گیر کشور است

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان عنوان کرد: فتنه نفوذ به‌عنوان چهارمین فتنه دشمنان انقلاب بعد از فتنه‌های جنگ تحمیلی، فتنه ۷۸ و ۸۸ توسط دشمنان برنامه‌ریزی‌شده است که ابعاد و اهداف این فتنه خطرناک باید برای مردم و خواص و همه افراد تأثیرگذار تبیین شود.

سردارغلامعلی ابوحمزه با بیان این مطلب که نفوذ در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و سیاسی وجود دارد و آنچه امروز مدنظر استکبار و عوامل خائن داخلی آن‌ها است نفوذ سیاسی در ارکان تصمیم‌ساز و تصمیم گیر کشور است گفت: متاسفانه افرادی که داعیه انقلابی بودن و مسئول بودن در انقلاب را برای خود دارند وسیله نفوذ دشمن در جامعه شده‌اند.

IMG_3606

ابوحمزه ادامه داد: یکی از طراحی‌های بسیار خطرناک دشمنان انقلاب موضوع نفوذ است که در این فتنه که بسیار خطرناک هم هست افرادی را در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی وارد می‌کنند و سپس به‌وسیله آن‌ها نقشه‌های خود را اجرا می‌کنند.

وی گفت: در موضوع نفوذ دشمن به دنبال زدن سیرت نظام است؛ هرچند که صورت نظام هم باقی بماند چون نظامی که از محتوا خالی شد و بی‌هویت شد دیگر کارایی ندارد و دشمن هم به دنبال همین موضوع است که همگی باید با وحدت و اجرای فرامین رهبر انقلاب در این فتنه هم بر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شویم.

موضع ما دور بودن و دشمنی با دشمنان اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به دوانتخاب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند اظهار داشت:  آقایانی که برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند باید مواضعی همچون موضوع امام خامنه‌ای داشته باشند.

سردارغلامعلی ابوحمزه بیان داشت: موضع ما دور بودن و دشمنی با دشمنان اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و خطوط قرمز کاندیداها فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ است. و کاندیداها باید مواضع خود را درملأعام مطرح کنند نه در پستوها و این ترس از بیان مواضع خود چه معنا و مفهومی برای کسی که می‌خواهد خدمت کند، دارد.

IMG_3621

ابوحمزه ادامه داد:  آقایانی که با خرج و مخارج آن‌چنانی وارد صحنه رقابت شده‌اند بدانند که مورد نفوذ دشمن قرارگرفته‌اند. و  آرائی که با پول خریداری شود مطمئناً برای آن شخص به صندوق ریخته نخواهد شد، عنوان کرد: آشوب‌ها و قائله‌های فتنه ۸۸ از همین‌ها شروع شد.

وی افزود: در انتخابات پیش رو که دشمنان نظام به آن چشم امید دوخته‌اند اگر بخواهیم موفق و پیروز باشیم و به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر شویم باید مسائلی چون انتخاب اصلح و حضور حداکثری را موردتوجه ویژه قرار دهیم.

صدای نهاوند

کانال

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش