- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

فرمانده سپاه همدان: آرائی که با پول خریداری شود مطمئناً برای آن شخص به صندوق ریخته نخواهد شد/فتنه خط قرمز نظام است

صدای نهاوند:

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه آرائی که با پول خریداری شود مطمئناً برای آن شخص به صندوق ریخته نخواهد شد گفت: کاندیدهای انتخابات هفت اسفند  مواضع خود را در مورد فتنه ۸۸ در ملأعام بیان کنند.

به گزارش صدای نهاوند،  سردارغلامعلی ابوحمزه ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلی نماز جمعه نهاوند، گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید با صراحت در قبال فتنه و فتنه گران، سران و ساکتین فتنه اعلام موضع کنند، چون فتنه خط قرمز نظام است.

IMG_3608

ابوحمزه اظهار داشت:  دشمنان خارجی با همکاری افرادی که در مقابل امریکا منفعل هستند همه توان خود را برای فتنه نفوذ در انتخابات به کار بسته‌اند تا در انتخابات نفوذ کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری از مردادماه سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ مرتبه کلمه نفوذ را مطرح کرده است و نفوذ از همان اوایل انقلاب در دستور کار استکبار و تفاله‌های داخلی آن‌ها قرارگرفته ولی این مهم امروز به‌عنوان اولویت اصلی دشمنان اسلام و مسلمین است.

دشمن به دنبال نفوذ سیاسی در ارکان تصمیم‌ساز و تصمیم گیر کشور است

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان عنوان کرد: فتنه نفوذ به‌عنوان چهارمین فتنه دشمنان انقلاب بعد از فتنه‌های جنگ تحمیلی، فتنه ۷۸ و ۸۸ توسط دشمنان برنامه‌ریزی‌شده است که ابعاد و اهداف این فتنه خطرناک باید برای مردم و خواص و همه افراد تأثیرگذار تبیین شود.

سردارغلامعلی ابوحمزه با بیان این مطلب که نفوذ در تمامی زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و سیاسی وجود دارد و آنچه امروز مدنظر استکبار و عوامل خائن داخلی آن‌ها است نفوذ سیاسی در ارکان تصمیم‌ساز و تصمیم گیر کشور است گفت: متاسفانه افرادی که داعیه انقلابی بودن و مسئول بودن در انقلاب را برای خود دارند وسیله نفوذ دشمن در جامعه شده‌اند.

IMG_3606

ابوحمزه ادامه داد: یکی از طراحی‌های بسیار خطرناک دشمنان انقلاب موضوع نفوذ است که در این فتنه که بسیار خطرناک هم هست افرادی را در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی وارد می‌کنند و سپس به‌وسیله آن‌ها نقشه‌های خود را اجرا می‌کنند.

وی گفت: در موضوع نفوذ دشمن به دنبال زدن سیرت نظام است؛ هرچند که صورت نظام هم باقی بماند چون نظامی که از محتوا خالی شد و بی‌هویت شد دیگر کارایی ندارد و دشمن هم به دنبال همین موضوع است که همگی باید با وحدت و اجرای فرامین رهبر انقلاب در این فتنه هم بر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شویم.

موضع ما دور بودن و دشمنی با دشمنان اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به دوانتخاب مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند اظهار داشت:  آقایانی که برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند باید مواضعی همچون موضوع امام خامنه‌ای داشته باشند.

سردارغلامعلی ابوحمزه بیان داشت: موضع ما دور بودن و دشمنی با دشمنان اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و خطوط قرمز کاندیداها فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ است. و کاندیداها باید مواضع خود را درملأعام مطرح کنند نه در پستوها و این ترس از بیان مواضع خود چه معنا و مفهومی برای کسی که می‌خواهد خدمت کند، دارد.

IMG_3621

ابوحمزه ادامه داد:  آقایانی که با خرج و مخارج آن‌چنانی وارد صحنه رقابت شده‌اند بدانند که مورد نفوذ دشمن قرارگرفته‌اند. و  آرائی که با پول خریداری شود مطمئناً برای آن شخص به صندوق ریخته نخواهد شد، عنوان کرد: آشوب‌ها و قائله‌های فتنه ۸۸ از همین‌ها شروع شد.

وی افزود: در انتخابات پیش رو که دشمنان نظام به آن چشم امید دوخته‌اند اگر بخواهیم موفق و پیروز باشیم و به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر شویم باید مسائلی چون انتخاب اصلح و حضور حداکثری را موردتوجه ویژه قرار دهیم.

صدای نهاوند [1]

کانال