سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17302

صدای نهاوند:
عملیات اجرایی قطعه دو بزرگراه نهاوند- آورزمان- ملایر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند در سفر محمد اسلامی به استان همدان عملیات اجرایی قطعه دو بزرگراه نهاوند- آورزمان- ملایر آغاز شد.

گفتنی است: احداث باند دوم محور نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر به طول ۴۰ کیلومتر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

این پروژه در سه قطعه (قطعه یک به طول هشت کیلومتر، قطعه دو به طول ۲۴ کیلومتر و قطعه سه به طول ۸ کیلومتر) تقسیم شده است که در حال حاضر قطعه یک در دست احداث است و هم اکنون شاهد آغاز عملیات اجرایی قطعه دو با حضور مقام عالی وزارت راه‌وشهرسازی و مقامات استانی می‌باشیم.

این قطعه به طول ۲۴ کیلومتر از سه راهی عشوند در مرز شهرستانی ملایر و نهاوند آغاز شده و در مسیر خود از روستاهای عشوند، آبدر، دهلق، انجیره، آورزمان، حسین آباد، کرتیل آباد عبور می‌کند.

احداث باند دوم محور نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر در تسهیل عبور و مرور وسائط نقلیه، کاهش حوادث جاده‌ای و همچنین تسهیل سفرهای زیارتی هموطنان به عتبات عالیات تأثیر بسزایی خواهد داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ایالت ساز گفت:

    جناب دکتربهرام نیا لطفا به وزیرواستاندار محترم بگوییدلطفا پیگیر۴خطه کردن نهاوند به همدان در مسیرآورزمان شوشاب شود.هیچ همدانی و نهاوندی وگردشگری نمی آیداز نهاوند ملایرهمدان استفاده کند به جای آن از مسیر میان بر استفاده می کند.چون هم کوتاه است هم مصرف کمتر.پس به دلیل پر حجم بودن این مسیرباریک و حادثه ساز امیدواریم این کار ارزشمندرانیز انجام دهند

  2. ایالت ماه نهاوند گفت:

    بهرام نیا یک خصلت خوبی داره همیشه پیگیره،واین خصلت خوبش باعث شد نهاونداز رکود خارج بشه و یک شهرستان فعال بشه، هرچند تا گذشته نهاوند که استان بزرگ وایالت پنجم ایران،قطبیت غرب کشور و پایتخت یزدگردساسانیان بوده خیلی فاصله داره./ازت تشکر میکنیم.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش