جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17312

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: تعامل و همکاری مناسب بین پلیس و اصناف منجر به کاهش جرایم و افزایش امنیت واحدهای صنفی می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ شااحمد ساکی در مراسم روز اصناف که با حضور امام جمعه و تعدادی از صاحبان واحدهای صنفی نهاوند در تالار لائودیسه برگزار شد اظهار کرد: اگر نیروی انتظامی و اصناف تعامل و همکاری مناسبی با یکدیگر داشته باشند به میزان زیادی در کاهش جرایم تاثیرگذار است.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه همکاری این دو باید با آموزش، پیشگیری و شناسایی راهکارهای مناسب همراه باشد، گفت: در این صورت فضای سالمی برای کسب و کار فراهم می شود. اما باید توجه داشته باشیم که ایجاد امنیت مستلزم ضریب هوشیاری و اجرای توصیه های پلیسی از سوی صاحبان سرمایه است.

وی افزود: در مسیر برقراری امنیت، مجمع امور صنفی و اتحادیه ها در این خصوص خوب عمل می کنند و امید است با جدی گرفتن توصیه های پلیسی و رفع نواقص موجود، امنیت واحدهای صنفی بیش از پیش ارتقاء یابد.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمادگی خود را برای ماموریت های ابلاغی با هدف ساماندهی اصناف دارای پروانه و فاقد پروانه کسب، حفظ حقوق شهروندی و برپایی محیط سالم برای مردم اعلام می دارد، گفت: رعایت اصول ایمنی، نصب دوربین و سیستم های اعلام خطر، نصب شیشه های استاندارد و تعطیلی به موقع مغازه ها از جمله مواردی است که می تواند در پیشگیری از سرقت و وقوع جرایم موثر باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش