- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تعامل پلیس و اصناف به کاهش جرایم منجر می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ شااحمد ساکی در مراسم روز اصناف که با حضور امام جمعه و تعدادی از صاحبان واحدهای صنفی نهاوند در تالار لائودیسه برگزار شد اظهار کرد: اگر نیروی انتظامی و اصناف تعامل و همکاری مناسبی با یکدیگر داشته باشند به میزان زیادی در کاهش جرایم تاثیرگذار است.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه همکاری این دو باید با آموزش، پیشگیری و شناسایی راهکارهای مناسب همراه باشد، گفت: در این صورت فضای سالمی برای کسب و کار فراهم می شود. اما باید توجه داشته باشیم که ایجاد امنیت مستلزم ضریب هوشیاری و اجرای توصیه های پلیسی از سوی صاحبان سرمایه است.

وی افزود: در مسیر برقراری امنیت، مجمع امور صنفی و اتحادیه ها در این خصوص خوب عمل می کنند و امید است با جدی گرفتن توصیه های پلیسی و رفع نواقص موجود، امنیت واحدهای صنفی بیش از پیش ارتقاء یابد.

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان اینکه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آمادگی خود را برای ماموریت های ابلاغی با هدف ساماندهی اصناف دارای پروانه و فاقد پروانه کسب، حفظ حقوق شهروندی و برپایی محیط سالم برای مردم اعلام می دارد، گفت: رعایت اصول ایمنی، نصب دوربین و سیستم های اعلام خطر، نصب شیشه های استاندارد و تعطیلی به موقع مغازه ها از جمله مواردی است که می تواند در پیشگیری از سرقت و وقوع جرایم موثر باشد.