جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17332

صدای نهاوند:
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: هر ساله به طور میانگین ۱۵ تا ۲۰ نفر در جاده نهاوند-فیروزان جان خود را از دست می‌دهند

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ رضا عزیزی، اظهار کرد: عملیات اجرایی تعریض جاده ۲ خطه فیروزان برای پیشگیری از بروز سوانح رخ به رخ باید شتاب گیرد و در مدت زمان کمتری تکمیل و بهره برداری شود. 

 عزیزی گفت: قسمت ۲ خطه جاده فیروزان نهاوند به طول ۲۵ کیلومتر هم اینک در حال تعریض و انجام عملیات عمرانی است.

وی اضافه کرد: هر ساله به طور میانگین ۱۵ تا ۲۰ تن در این ۲۵ کیلومتر جان خود را از دست می‌دهند همچنین سوانح جاده‌ای این محور منجر به مجروح شدن ۵۰ تن در سال می‌شود.

سرهنگ عزیزی درباره سانحه جاده‌ای روز گذشته محور فیروزان توضیح داد: اعضای یک خانواده با ۲ دستگاه خودروی «ام وی ام» و «پژو پارس» قصد سفر کرده که پدر این خانواده به علت آشنایی با مسیر و جاده جلوتر حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: داخل خودروی سواری پژو پارس پدر خانواده، همسر ۵۰ ساله وی، دختر ۲۸ ساله و نوه دختری پنج ساله حضور داشتند که راننده بدون توجه به خودروی عبوری از مسیر مقابل وارد باند سبقت می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: پهلوی سمت چپ تریلی ماک با پهلوی سمت چپ پژو پارس برخورد کرده و در این برخورد چرخ جلو ماک کنده شده و به خاطر خروج باد، سیستم ترمز تریلی ماک از کار می‌افتد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تریلی ماک که سوار بر پژو پارس شده بود بدون داشتن ترمز و با سرعت حدود ۸۰ کیلومتر در ساعت به میزان ۱۰۰ متر این وسیله نقلیه را به جلو هدایت کرده و موجب تخت و له شدن پژو پارس و مرگ چهار سرنشین این خودرو می‌شود.

وی گفت: همچنین راننده یک دستگاه «برلیانس» با دیدن این صحنه با شتاب ترمز کرده اما هنگام هدایت سواری پژو پارس توسط تریلی ماک به سمت جلو، آنها با «برلیانس» نیز برخورد کرده و موجب بروز خسارت مالی به این خودرو شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان سبقت غیرمجاز راننده سواری پژو را عامل بروز این سانحه فوتی دانست و بیان کرد: رانندگان باید در سربالایی، سرازیری، پیچ‌ها و مواقع بروز باد، طوفان و محدودیت دید از سبقت پرهیز کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش